خوش آمديد
ورود / عضويت

آموزشی > استفاده از جاذبه ترس در تبلیغات [058a66555]

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذاريد!

URL

شما اين ويدئوی را نپسنديديد! از بازخوردتان سپاسگزاريم

متسفانه فقط اعضا قادر به ساخت فهرست اجرایی هستند.
URL


17 نمایش
افزوده شده در آموزشی

توضیحات

انواع جاذبه های تبلیغاتی شامل موارد زیر هستند: 1- منطقی 2- طنز 3- ترس 4- اخلاقی 5- دو جنبه ای یک جنبه ای 6- نوستالژی در این ویدیو معروف که در انتخابات سال 1964 آمریکا برای پرزیدنت جانسون تهیه شده است، با نشان دادن خطرات بمب اتم به صراحت از ویژگی ترس برای جذب مخاطب استفاده می کند.

xGa4r

دیدگاه تان را ارسال کنید

وارد شوید یا ثبت نام کنید تا دیدگاه ارسال کنید.

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند
RSS